IT-beheer op afstand vanuit ons kantoor op Voorne-Putten, maar ook op locatie

ICT voor organisaties die vooruit willen

IT-beheer en zakelijke telefonie voor bedrijven in alle branches. We gaan samen voor een veilige ICT omgeving die werkt voor jou.

Systeembeheer voor bedrijven in diverse branches. Samen voor een veilige ICT omgeving die werkt voor jou.

Al je IT oplossingen onder één dak

Wij hebben alle nodige ICT kennis in huis. Onze klanten kunnen beschikken over de meest moderne IT oplossingen, die de markt vandaag de dag te bieden heeft.

24/7 bereikbaar zijn is voor ons normaal

We drinken graag een kop koffie met je. Gewoon even vrijblijvend kennismaken! We kijken hoe je nu werkt en waar je naartoe wilt. Zo vinden we de juiste oplossing voor jouw bedrijf.

Persoonlijke service
en advies

Wij gaan graag vrijblijvend het gesprek met je aan om te kijken hoe we ook jullie IT omgeving kunnen verbeteren. Persoonlijk advies geven we graag en ontzorgen is onze missie.

Onze diensten

We onderzoeken welke IT-faciliteiten je werkzaamheden het beste ondersteunen. Door te kijken naar hoe je nu werkt en hoe je wenst te werken kunnen we helpen met de juiste oplossing te vinden.

Inmiddels zijn wij al meer dan 25 jaar een betrouwbare ICT partner voor veel bedrijven. We houden van persoonlijk contact en niet van moeilijke woorden. We leren onze klanten graag kennen en zijn altijd bereikbaar voor een antwoord op je vraag. Door IT goed in te zetten, maken we jouw werk een stuk makkelijker.

De juiste hardware voor je bedrijf kiezen, het is vaak een tijdrovende en ingewikkelde klus. Precies die specificaties vinden tegen een goede prijs. Wij maken het gemakkelijk met een goed advies op basis van jouw wensen. Ook zorgen we voor de levering en installatie van de hardware.

Software is vaak maatwerk. Wij leveren daarom geen standaardpakket. We bekijken eerst wat je nodig hebt en wat je precies met de software wilt doen. Zo geven we  advies op maat. Dit levert jou de beste software voor jouw bedrijf én een besparing op! Want met de juiste keuze betaal je nooit voor software die voor jouw onhandig is of die je helemaal niet nodig hebt. Natuurlijk installeren we de software ook graag voor je, zodat je meteen aan de slag kunt.

Een computernetwerk moet voldoen aan alle wensen en eisen op het gebied van beschikbaarheid, veiligheid en snelheid.

De behoefte en aard van jouw bedrijf is het uitgangspunt. Wij denken graag met je mee wat voor jouw netwerk de optimale keuze is en kunnen dit vervolgens deskundig aanleggen.

Een goed en betrouwbaar WIFI-netwerk is onmisbaar voor je bedrijf. De sterkte van jouw netwerk hangt af van verschillende factoren, zoals de dikte van de muren, storing door andere apparaten en natuurlijk de plek van de acces points.

Een passende oplossing, van ZZP-er tot Enterprise

Als je een router in huis hebt, met je thuiskantoor gebruik maakt van een printer of mappen deelt met anderen, maak je gebruik van een netwerk.

Uiteraard moet een netwerk veilig zijn, zeker wanneer het gaat om een netwerk met een draadloze verbinding. Wij kunnen je netwerk helemaal naar wens inrichten. Veilig en functioneel.

Het is goed om op regelmatige basis preventief onderhoud uit te laten voeren. Onze netwerkbeheerders controleren bij jou op locatie de status van de hard- en software. Zo blijft je netwerk altijd in goede conditie. En dat is een geruststellende gedachte. Hiervoor hebben we het DynalinX Onderhoudsplan opgezet.

De risico’s van ongewenste indringers worden onderschat. Ook jij kunt te maken krijgen met een cryptolocker, waardoor al je bestanden onbruikbaar zijn en je bitcoins mag ophoesten. Voorkomen is beter dan genezen en wij kunnen je daarbij helpen.

Een USB-stick of harde schijf wissen is niet voldoende! De kans bestaat dat je gegevens hersteld kunnen worden. Om er zeker van te zijn dat al je gegevens definitief onherstelbaar zijn moet je hardware vernietigd worden. Wij zorgen ervoor dat deze op een veilige manier definitief onherstelbaar worden gemaakt.

We helpen je zoals we zelf ook graag geholpen worden: snel en vakkundig. Zonder uren in de wacht als je een vraag hebt. Of in vakjargon dat niemand begrijpt. Of je nu met een printerstoring kampt, of een werkplek nodig hebt voor je nieuwe collega; wij staan voor je klaar. Wat onze klanten heel prettig vinden, is het DynaLinX online ticketsysteem. Desgewenst kan je zelf een melding aanmaken en de status hiervan volgen. Voor dringende storingen zijn wij ook buiten kantoortijden 24/7 bereikbaar.

Met Microsoft 365 beschik je over de nieuwste versie van Outlook, Word, Excel en Powerpoint. Dankzij Exchange Online kun je altijd en overal bij je e-mail, agenda en contacten.

Hierdoor werk je snel en efficiënt! Daarbij is het natuurlijk heel belangrijk, dat jouw datagegevens goed beschermd worden. Een back-up van je gegevens maken wij met een 365 back-up. Zo kan jij altijd optimaal werken en voorkom je dat gegevens verloren kunnen raken.

DynaLinX ICT Onderhoudsplan

Net als een auto heeft ook je IT-infrastructuur onderhoud nodig. Met hulp van onze IT-specialisten voorkom je zoveel mogelijk frustrerende storingen, onbereikbaarheid en schade door dataverlies. Computers, software, mobiele devices, cloudopslag, netwerken, telefoonlijnen… Fantastische stukjes techniek, maar ook complex, kwetsbaar én onmisbaar.

TICKETSYSTEEM

Je krijgt toegang tot ons ticketsysteem. Je kunt hiermee zelf je eigen tickets aanmaken en calamiteiten melden. Handig om ook de status te volgen.

RESPONSTIJD

Je zult zo spoedig mogelijk na melding van een storing tijdens kantooruren worden geholpen. Wanneer het probleem telefonisch of via remote beheer kan worden opgelost, komt onze systeembeheerder bij u op locatie om het probleem op te lossen.

VOORRANG BIJ STORINGEN

Jouw storing zal altijd voorrang hebben op meldingen van klanten zonder onderhoudsplan. Op basis van prioriteit zullen de meldingen worden opgepakt.

ON-SITE SERVICE

De systeembeheerder zal per locatie 1 x maand een ingepland bezoek brengen brengen, c.q. remote beheer uitvoeren, om de voordelen van preventief onderhoud waar te maken.

MONITORING

Je server wordt dagelijks met een speciale monitoringtool gecheckt. Zo kunnen we snel inspringen op signalen en controle zal resulteren in een up-to-date netwerk.

REMOTE SYSTEEMBEHEER

Bij werkzaamheden die van toepassing zijn op de server, kan de systeembeheerder op afstand de werkzaamheden uitvoeren. De telefonische hulp en remote beheer zijn tijdens kantooruren beschikbaar.

HELPDESK

De Telefonische helpdesk is tijdens kantooruren bereikbaar voor het stellen van al je vragen. In het onderhoudscontract is iedere helpdesk-call tijdens kantooruren en minder dan tien minuten, gratis.

24/7 NOODHULP

Voor dringende storingen zijn wij ook buiten kantoortijden 24/7 bereikbaar. Je kan ons altijd bereiken via de noodlijn zodat we je direct kunnen adviseren en helpen.

VOORRIJDKOSTEN GRATIS

Staat je onderneming in Hellevoetsluis en komen wij langs op locatie? Dan zijn de voorrijdkosten gratis op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur.

MEEDENKEN EN ADVIES

Maak kennis met ons hechte team. We verdiepen ons graag in jouw bedrijf en wensen. Welke IT-vraag je ook maar hebt, stel het ons.