ICT VOOR ORGANISATIES DIE VOORUIT WILLEN

Vanuit ons kantoor in Hellevoetsluis beheren wij de computernetwerken van vele bedrijven. In welke branche je ook actief bent, samen gaan we voor een veilige ICT omgeving die werkt voor jou.

ALLES ONDER 1 DAK

Wij hebben alle nodige ICT kennis in huis én bieden als telecomprovider een platform met veel functionaliteit en slimme technieken.

FLEXIBEL

Niks is ons te gek! Waar anderen afhaken, gaan wij door.

PERSOONLIJKE SERVICE

We geven je graag persoonlijk advies. En heb je een vraag? Dan sta je geen uren in de wacht. Ontzorgen is onze missie.

24/7 BEREIKBAAR

We snappen dat onze diensten belangrijk zijn voor jouw bedrijfsvoering. Daarom kan je onze helpdesk 24/7 bereiken.

De mogelijkheden zijn eindeloos

We onderzoeken welke IT-faciliteiten je werkzaamheden het beste ondersteunen. Door te kijken naar hoe je nu werkt en hoe je wenst te werken kunnen we helpen met de juiste oplossing te vinden.

Bij DynaLinX doen we het graag een beetje anders. We doen inmiddels al meer dan twintig jaar ons eigen ding. We houden van persoonlijk contact en niet van moeilijke woorden. We leren onze klanten graag kennen en zijn altijd bereikbaar voor een antwoord op je vraag. Door IT goed in te zetten, maken we jouw werk een stuk makkelijker.

De juiste hardware voor je bedrijf kiezen, het is vaak een tijdrovende en ingewikkelde klus. Precies die specificaties vinden tegen een goede prijs. Wij maken het gemakkelijk met een goed advies op basis van jouw wensen. Ook zorgen we voor de levering en installatie van de hardware.

Software is vaak maatwerk. Wij leveren daarom geen standaardpakket. We bekijken eerst wat je nodig hebt en wat je precies met de software wilt doen. Zo geven we  advies op maat. Dit levert jou de beste software voor jouw bedrijf én een besparing op! Want met de juiste keuze betaal je nooit voor software die voor jouw onhandig is of die je helemaal niet nodig hebt. Natuurlijk installeren we de software ook graag voor je, zodat je meteen aan de slag kunt.

Een computernetwerk moet voldoen aan alle wensen en Eisen op het gebied van beschikbaarheid, veiligheid en snelheid. De behoefte en aard van jouw bedrijf is het uitgangspunt! Wij denken graag met je mee wat voor jouw netwerk de optimale keuze is en kunnen dit vervolgens deskundig aanleggen.

Een goed en betrouwbaar WIFI-netwerk is onmisbaar voor je bedrijf. De sterkte van jouw netwerk hangt af van verschillende factoren, zoals de dikte van de muren, storing door andere apparaten en natuurlijk de plek van de acces points.

Een passende oplossing, van ZZP-er tot enterprise

Als je een router in huis hebt, met je thuiskantoor gebruik maakt van een printer of mappen deelt met anderen, maak je gebruik van een netwerk.
Uiteraard moet een netwerk veilig zijn, zeker wanneer het gaat om een netwerk met een draadloze verbinding. Wij kunnen je netwerk helemaal naar wens inrichten. Veilig en functioneel.

Het is goed om op regelmatige basis preventief onderhoud uit te laten voeren. Onze netwerkbeheerders controleren bij jouw op locatie de status van de hard- en software. Zo blijft je netwerk altijd in goede conditie. En dat is een geruststellende gedachte. Hiervoor hebben we het DynalinX Onderhoudsplan opgezet.

De risico’s van ongewenste indringers worden onderschat. Ook jij kunt te maken krijgen met een cryptolocker, waardoor al je bestanden onbruikbaar zijn en je bitcoins mag ophoesten. Voorkomen is beter dan genezen en wij kunnen je daarbij helpen.

Een USB-stick of harde schijf wissen is niet voldoende! De kans bestaat dat je gegevens hersteld kunnen worden. Om er zeker van te zijn dat al je gegevens definitief onherstelbaar zijn moet je hardware vernietigd worden. Wij zorgen ervoor dat deze op een veilige manier definitief onherstelbaar worden gemaakt.

We helpen je zoals we zelf ook graag geholpen worden: snel en vakkundig. Zonder uren in de wacht als je een vraag hebt. Of vakjargon dat niemand begrijpt. Of je nu met een printerstoring kampt of een werkplek nodig hebt voor je nieuwe collega, wij staan voor je klaar. Wat daarbij trouwens heel prettig is, is dat we in een online ticketsysteem  hebben, zodat je zelf meldingen kunt maken en de status kan volgen.  Voor dringende storingen zijn wij ook buiten kantoortijden 24/7 bereikbaar.

Alle vertrouwde Office-applicaties als Word, Excel, Powerpoint en Outlook. Altijd en overal toegang tot je bestanden en e-mail – vanaf desktop, laptop, tablet of smartphone. Documenten veilig delen en bewerken in de cloud. Met Office 365 wordt samenwerken wel heel eenvoudig. Deze digitale werkplek vol met functionaliteiten is al verkrijgbaar vanaf één medewerker en is eenvoudig op te schalen. Klik hier voor meer informatie.

DynaLinX Onderhoudsplan

Net als een auto heeft ook je IT-infrastructuur onderhoud nodig. Met hulp van onze IT-specialisten voorkom je zoveel mogelijk frustrerende storingen, onbereikbaarheid en schade door dataverlies. Computers, software, mobiele devices, cloudopslag, netwerken, telefoonlijnen… Fantastische stukjes techniek, maar ook complex, kwetsbaar én onmisbaar.

Ticketsysteem

Je krijgt toegang tot ons ticketsysteem. Je kunt hiermee zelf je eigen tickets aanmaken en calamiteiten melden. Handig om ook de status te volgen.

Voorrang bij storingen

Jouw storing zal altijd voorrang hebben op meldingen van klanten zonder onderhoudsplan. Op basis van prioriteit zullen de meldingen worden opgepakt.

Responstijd

Je zult zo spoedig mogelijk na melding van een storing tijdens kantooruren worden geholpen. Wanneer het probleem niet per telefoon kan worden opgelost, volgt zo spoedig mogelijk een bezoek.

On-site service

De systeembeheerder zal per locatie 1 x maand een ingepland bezoek brengen om de voordelen van preventief onderhoud waar te maken.

Combineer alles dat we in huis hebben

Eén provider en ICT partner die alles voor je regelt. ICT diensten, vaste telefonie, mobiele telefonie, internet en cloud. Wel zo handig. Stuur ons een mailtje of bel ons direct op 0181-329938

Monitoring

Je server wordt dagelijks met een speciale monitoringtool gecheckt. Zo kunnen we snel inspringen op signalen en controle zal resulteren in een up-to-date netwerk.

Helpdesk

De Telefonische helpdesk is tijdens kantooruren bereikbaar voor het stellen van al je vragen. In het onderhoudscontract is iedere helpdesk-call tijdens kantooruren en minder dan tien minuten, gratis.

Voorrijdkosten gratis

Staat je onderneming in Hellevoetsluis en komen wij langs op locatie? Dan zijn de voorrijdkosten gratis op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur.

Remote systeembeheer

Bij werkzaamheden die van toepassing zijn op de server, kan de systeembeheerder op afstand de werkzaamheden uitvoeren. De telefonische hulp en remote beheer zijn tijdens kantooruren beschikbaar.

24/7 noodhulp

Voor dringende storingen zijn wij ook buiten kantoortijden 24/7 bereikbaar. Je kan ons altijd bereiken via de noodlijn zodat we je direct kunnen adviseren en helpen.

Meedenken en advies

Maak kennis met ons kleine hechte team. We verdiepen ons graag in jouw bedrijf en wensen. En daar zoeken we oplossingen bij die jou verder helpen.