ICT voor de zorg
Meer dan veilig, betaalbaar en met name werkbaar…dat regelen we!
Wij zijn gespecialiseerd in ICT voor de zorg
Jouw persoonlijke ICT team voor de zorgbranche
Al meer dan 25 jaar zijn wij een betrouwbare ICT partner voor huisartsenpraktijken, apotheken en andere zorginstellingen. Goed bereikbaar en met een snelle actie, tegen fatsoenlijke tarieven. Uitstekende service, een partner met een gezicht. Dat is DynaLinX. Jouw persoonlijke ICT team voor de zorgbranche.
Systeembeheer voor bedrijven in diverse branches. Samen voor een veilige ICT omgeving die werkt voor jou.
De mogelijkheden zijn eindeloos
DynaLinX Onderhoudsplan
Net als een auto heeft ook je IT-infrastructuur onderhoud nodig. Met hulp van onze specialisten voorkom je zoveel mogelijk frustrerende storingen, onbereikbaarheid en schade door dataverlies. Computers, software, mobiele devices, cloudopslag, netwerken, telefoonlijnen. Fantastische stukjes techniek, maar ook complex, kwetsbaar én onmisbaar.
TICKETSYSTEEM
Je krijgt toegang tot ons ticketsysteem. Je kunt hiermee zelf je eigen tickets aanmaken en calamiteiten melden. Handig om ook de status te volgen.
RESPONSTIJD
Je zult zo spoedig mogelijk na melding van een storing tijdens kantooruren worden geholpen. Wanneer het probleem telefonisch of via remote beheer kan worden opgelost, komt onze systeembeheerder bij u op locatie om het probleem op te lossen.
VOORRANG BIJ STORINGEN
Jouw storing zal altijd voorrang hebben op meldingen van klanten zonder onderhoudsplan. Op basis van prioriteit zullen de meldingen worden opgepakt.
ON-SITE SERVICE
De systeembeheerder zal per locatie 1 x maand een ingepland bezoek brengen, c.q. remote beheer uitvoeren, om de voordelen van preventief onderhoud waar te maken.
MONITORING
Je server wordt dagelijks met een speciale monitoringtool gecheckt. Zo kunnen we snel inspringen op signalen en controle zal resulteren in een up-to-date netwerk.
REMOTE SYSTEEMBEHEER
Bij werkzaamheden die van toepassing zijn op de server, kan de systeembeheerder op afstand de werkzaamheden uitvoeren. De telefonische hulp en remote beheer zijn tijdens kantooruren beschikbaar.
HELPDESK
De Telefonische helpdesk is tijdens kantooruren bereikbaar voor het stellen van al je vragen. In het onderhoudscontract is iedere helpdesk-call tijdens kantooruren en minder dan tien minuten, gratis.
24/7 NOODHULP
Voor dringende storingen zijn wij ook buiten kantoortijden 24/7 bereikbaar. Je kan ons altijd bereiken via de noodlijn zodat we je direct kunnen adviseren en helpen.
VOORRIJDKOSTEN GRATIS
Staat je onderneming in Hellevoetsluis en komen wij langs op locatie? Dan zijn de voorrijdkosten gratis op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur.
MEEDENKEN EN ADVIES
Maak kennis met ons hechte team. We verdiepen ons graag in jouw bedrijf en wensen. Welke IT-vraag je ook maar hebt, stel het ons.