Een passende oplossing, zonder grote investering
DynaLinX Kleding Management Systeem (KMS) voor leveranciers
Wij zijn gespecialiseerd in Kleding Management Systemen (KMS)
Bied je klanten een extra service met een duidelijk overzicht van alleen jouw assortiment
Leverancier van werkkleding of persoonlijke beschermingsmiddelen? Bied je klanten een extra service met een duidelijk overzicht van alleen jouw assortiment. DynaLinX KMS maakt direct inzichtelijk welke producten besteld kunnen worden en kan direct (automatisch) bestellingen plaatsen bij jou als leverancier. En dat zonder grote investering vooraf. Je betaalt per klant slechts een maandelijks licentiebedrag, afhankelijk van het aantal medewerkers. Een bedrag dat je zo mogelijk kunt doorberekenen aan je klant.
Systeembeheer voor bedrijven in diverse branches. Samen voor een veilige ICT omgeving die werkt voor jou.
De mogelijkheden zijn eindeloos
Hoe werkt het?
Met DynaLinX als onafhankelijk, online kleding management systeem (KMS) is de registratie en distributie van werkkleding ondergebracht in één programma. Zo is de uitgifte van werkkleding goed geregeld!

1. Klantenportaal
Via het eigen online klantenportaal kan een medewerker zijn kleding bestellen.

2. Eigen login per medewerker
Je medewerker logt in met eigen inloggegevens.

3. Persoonlijke kledingpakketten
Je medewerker ziet zijn eigen persoonlijke kledingpakket met eigen kledingmaten.

4. Budget en puntenmodule
Bij voldoende budget of aantal te besteden punten, kan de bestelling worden geplaatst.

5. Bestelbevestiging
Je medewerker ontvangt een email met een overzicht van zijn of haar bestelling.

6. Aflevering
Na goedkeuring van de bestelling wordt deze verstuurd naar het opgegeven adres van de medewerker

7. Overzichtelijke data
Het Management Informatie Systeem (MIS) is op basis van rechten inzichtelijk per medewerker.