een passende oplossing, zonder grote investering vooraf

DynalinX Kleding Management Systeem (KMS) voor leveranciers.

Bied je klanten een extra service met een duidelijk overzicht van alleen jouw assortiment

Leverancier van werkkleding of persoonlijke beschermingsmiddelen? Bied je klanten een extra service met een duidelijk overzicht van alleen jouw assortiment. DynaLinX KMS maakt direct inzichtelijk welke producten besteld kunnen worden en kan direct (automatisch) bestellingen plaatsen bij jou als leverancier. En dat zonder grote investering vooraf. Je betaalt per klant slechts een maandelijks licentiebedrag, afhankelijk van het aantal medewerkers. Een bedrag dat je zo mogelijk kunt doorberekenen aan je klant.

De mogelijkheden zijn eindeloos

Bied je klanten een overzichtelijke webshop met jouw eigen logo, waarin alleen jouw producten staan, met jouw specificaties en met de door jou en de klant overeengekomen prijs.

Bind je klanten aan jou als leverancier met het gemak van een persoonlijke afgescheiden omgeving, ingericht op maat, met eigen afdelingen en medewerkers met hun eigen maat- en budgetgegevens.

Medewerkers van je klanten hebben toegang tot hun eigen account, met hun pakket, resterende budget/aantal punten en bestelgeschiedenis.

Iedere medewerker met een persoonlijke login en wachtwoord kan voor een afgesproken aantal punten zijn pakket bestellen. Het pakket houdt automatisch het nog te besteden aantal punten bij, die op een later moment weer te besteden zijn.




Bij het artikel in het beheersysteem zeer eenvoudig aan te geven met een vinkje en in de webshop duidelijk welke kleur en maat te bestellen is.




Aanvragen die resulteren in goedgekeurde bestellingen komen automatisch bij jou als leverancier binnen. Het enige dat je hoeft te doen is ze uit leveren. Factureren doe je supersnel met de DynainX koppeling voor boekhoudsoftware.

Er zijn mogelijkheden om de Webshop te koppelen aan jouw financiële systeem.
De factuur kan met één druk op de knop gedetailleerd en snel verzonden worden naar jouw klant. Welk boekhoudsysteem gebruik jij?

Het systeem kan rechten instellen per gebruiker/drager en de bestelgeschiedenis van alle medewerkers inzichtelijk maken.

  • CRM-functionaliteit
  • Financieel basis (debiteuren/crediteuren)
  • Debiteur prijsafspraken (ook op puntenniveau)
  • Catalogusopbouw (webshopweergave) 
  • Artikelenbeheer



  • Offertemodule
  • Ordermodule
  • Facturatiemodule
  • Abonnementenmodule

Hoe werkt het?

Met DynalinX als onafhankelijk, online kleding management systeem (KMS) is de registratie en distributie van werkkleding ondergebracht in één programma. Zo is de uitgifte van werkkleding goed geregeld!

1. Via het online klantenportnaal kan een medewerker zijn kleding bestellen

3. Je medewerker ziet zijn eigen persoonlijke kledingpakket met eigen kledingmaten

5. Je medewerker ontvangt een email met een overzicht van zijn of haar bestelling

7. Het Management Informatie Systeem (MIS) is op basis van rechten inzichtelijk per medewerker

2. Je medewerker logt in met eigen inloggegevens

4. Bij voldoende budget of aantal te besteden punten, kan de bestelling worden geplaatst

6. Na goedkeuring van de bestelling wordt deze verstuurd naar het opgegeven adres van de medewerker

1. Via het online klantenportnaal kan een medewerker zijn kleding bestellen

2. Je medewerker logt in met eigen inloggegevens

3. Je medewerker ziet zijn eigen persoonlijke kledingpakket met eigen kledingmaten

4. Bij voldoende budget of aantal te besteden punten, kan de bestelling worden geplaatst

5. Je medewerker ontvangt een email met een overzicht van zijn of haar bestelling

6. Na goedkeuring van de bestelling wordt deze verstuurd naar het opgegeven adres van de medewerker

7. Het Management Informatie Systeem (MIS) is op basis van rechten inzichtelijk per medewerker

Ook je eigen KMS Webshop?

Wil je ook profiteren van de voordelen van het DynaLinX KMS en wil je meer informatie of een demonstratie? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.