een passende oplossing,
van huisartsenpraktijk tot apotheker

ICT oplossingen met
zorg ontwikkeld

Jouw persoonlijke ICT team voor de zorgbranche.

Al meer dan 20 jaar zijn wij een betrouwbare ICT partner voor huisartsenpraktijken, apotheken en andere zorginstellingen. Goed bereikbaar en met een snelle actie, tegen fatsoenlijke tarieven. Betere service, een partner met een gezicht. Dat is DynaLinX. Jouw persoonlijke ICT team voor de zorgbranche.

De mogelijkheden zijn eindeloos

Een computernetwerk moet voldoen aan alle wensen en eisen op het gebied van beschikbaarheid, veiligheid en snelheid. De behoefte en aard van jouw bedrijf is het uitgangspunt! Met alle respect, maar in een huisartsenpraktijk of apotheek is er geen ruimte om te experimenteren met ICT. Het moet gewoon werken. Wij denken graag met je mee wat voor jouw netwerk de optimale keuze is en kunnen dit vervolgens deskundig aanleggen.

Wij zijn applicatieonafhankelijk, maar wel gespecialiseerd in het koppelen en optimaal laten functioneren van branche-specifieke patiëntinformatiesystemen.
Zo hebben we onder meer veel ervaring met Medicom, Promedico ASP en CGM/Mira in de huisartsenpraktijk. Voor apotheken met Pharmacom en CGM/Mira. We zorgen ervoor dat alles werkt én blijft werken.  

Office 365 wordt ook in de eerstelijnszorg onmisbaar. De overheid gaat er steeds strenger op toezien dat handelingen in systemen aan specifieke personen toegewezen kunnen worden. Door het implementeren van Office 365 werken jouw medewerkers vanuit een eigen account veilig en eenvoudig. 

Uiteraard leveren wij computers, servers en alle soorten printers. Ook voor randapparatuur kunt u bij ons terecht. Denk daarbij documenten- en barcodescanners, etikettenprinters en wachtkamerschermen. We zorgen voor een optimale communicatie tussen uw verschillende apparatuur en softwarepakketten.

Voor onder meer het gebruik van jouw patiëntinformatiesysteem, online communicatie en online werkplek is een goedwerkende internetverbinding onmisbaar. We helpen je met de inrichting van een netwerk dat snel, stabiel én veilig is. Een jarenlange samenwerking met E-zorg zorgt voor een duidelijk contact met korte lijnen.

De risico’s van ongewenste indringers worden onderschat. Ook jij kunt te maken krijgen met een cryptolocker, waardoor al je bestanden onbruikbaar zijn en je bitcoins mag ophoesten. Voorkomen is beter dan genezen en wij kunnen je daarbij helpen.

We helpen je zoals we zelf ook graag geholpen worden: snel en vakkundig. Zonder uren in de wacht als je een vraag hebt. Of vakjargon dat niemand begrijpt. Of je nu met een printerstoring kampt of een werkplek nodig hebt voor je nieuwe collega, wij staan voor je klaar. Wat daarbij trouwens heel prettig is, is dat we in een online ticketsysteem  hebben, zodat je zelf meldingen kunt maken en de status kan volgen. oplost. Voor dringende storingen zijn wij ook buiten kantoortijden 24/7 bereikbaar.

Het is van groot belang dat eventuele problemen in de ICT-omgeving zo weinig mogelijk stagnatie in het proces van zorgverlening opleveren. We richten voor u de werkplekken in, maar verzorgen ook het mobiel werken (o.a. tablets, thuiswerkplekken), de draadloze verbindingen (o.a. wifi, 4G) en elektronische communicatie (o.a. e-zorg).. Onze netwerkbeheerders controleren bij jouw op locatie de status van de hard- en software. Zo blijft je netwerk altijd in goede conditie. En dat is een geruststellende gedachte. Hiervoor hebben we het DynalinX Onderhoudsplan voor de Zorg opgezet.

DynaLinX Onderhoudsplan

Net als een auto heeft ook je IT-infrastructuur onderhoud nodig. Met hulp van onze IT-specialisten voorkom je zoveel mogelijk frustrerende storingen, onbereikbaarheid en schade door dataverlies. Computers, software, mobiele devices, cloudopslag, netwerken, telefoonlijnen… Fantastische stukjes techniek, maar ook complex, kwetsbaar én onmisbaar.

Ticketsysteem

Je krijgt toegang tot ons ticketsysteem. Je kunt hiermee zelf je eigen tickets aanmaken en calamiteiten melden. Handig om ook de status te volgen.

Voorrang bij storingen

Jouw storing zal altijd voorrang hebben op meldingen van klanten zonder onderhoudsplan. Op basis van prioriteit zullen de meldingen worden opgepakt.

Responstijd

Je zult zo spoedig mogelijk na melding van een storing tijdens kantooruren worden geholpen. Wanneer het probleem niet per telefoon kan worden opgelost, volgt zo spoedig mogelijk een bezoek.

On-site service

De systeembeheerder zal per locatie 1 x maand een ingepland bezoek brengen om de voordelen van preventief onderhoud waar te maken.

Combineer alles dat we in huis hebben

Eén provider en ICT partner die alles voor je regelt. ICT diensten, vaste telefonie, mobiele telefonie, internet en cloud. Wel zo handig. Stuur ons een mailtje of bel ons direct op 0181-329938

Monitoring

Je server wordt dagelijks met een speciale monitoringtool gecheckt. Zo kunnen we snel inspringen op signalen en controle zal resulteren in een up-to-date netwerk.

Helpdesk

De Telefonische helpdesk is tijdens kantooruren bereikbaar voor het stellen van al je vragen. In het onderhoudscontract is iedere helpdesk-call tijdens kantooruren en minder dan tien minuten, gratis.

Voorrijdkosten gratis

Staat je onderneming in Hellevoetsluis en komen wij langs op locatie? Dan zijn de voorrijdkosten gratis op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur.

Remote systeembeheer

Bij werkzaamheden die van toepassing zijn op de server, kan de systeembeheerder op afstand de werkzaamheden uitvoeren. De telefonische hulp en remote beheer zijn tijdens kantooruren beschikbaar.

24/7 noodhulp

Voor dringende storingen zijn wij ook buiten kantoortijden 24/7 bereikbaar. Je kan ons altijd bereiken via de noodlijn zodat we je direct kunnen adviseren en helpen.

Meedenken en advies

Maak kennis met ons kleine hechte team. We verdiepen ons graag in jouw bedrijf en wensen. En daar zoeken we oplossingen bij die jou verder helpen.