Helpdesk

Bent u aangeland op het punt dat u uw computer het liefst het raam uitgooit? Dat is niet nodig, want onze helpdesk staat voor u klaar. U heeft uw eigen aanspreekpunt voor al uw vragen, opmerkingen of klachten over het gebruik of de inzet van de automatiseringsmiddelen.

Net als u houden wij van duidelijke communicatie. Uw vragen worden dan ook in begrijpelijke taal beantwoord. Bij voorkeur tijdens kantoortijden. In geval van nood is onze helpdesk ook buiten kantoortijden bereikbaar.

Met een onderhoudsovereenkomst kunt u als vaste klant op ieder moment telefonisch, per fax of via e-mail uw gebruiksvragen bij uw helpdeskpartner neerleggen. Uw vraag wordt zo mogelijk direct behandeld. Met de vereiste technische voorzieningen kan ook Remote-support worden gegeven.

helpdesk helpdesk

Helpdesk gratis voor vaste klanten!

Naast deze snelle aanbieding van hulp, waarbij de continuïteit van uw bedrijf op nummer één staat, heeft u nog een groot voordeel:

Bent u vaste klant van DynaLinX en is uw vraag of probleem binnen 10 minuten opgelost? Dan is dit voor u een geheel gratis service (tijdens kantooruren).

Delen op: